Példamutató hazai vállalkozások: Ismerje meg a Rojt és Bojt kávézót!

A UPC számára évek óta fontosak a hazai mikro-, kis és középvállalkozások. A kiemelt figyelemnek az egyik eszköze businesstuning.hu oldal. Ezen keresztül van olyan pozitív példa, amely a vendéglátásban érintett mikro- és kisvállalkozók számára is érdekes és akár követésre érdemes?

Igen, ilyen a Rojt és Bojt kávézó, amelyet a tulajdonosok, Orsi és Gyula 4 éve nyitottak. A bisztró jellegű kávézó a jó értelemben vett kézműves, minőségi vendéglátás egyik legjobb példája. A budapesti első kerületi csendes kis utcában található „kávéskuckó” art deco hangulata elegáns, bohó és intim egyszerre, igazi gyöngyszem. A tulajdonos házaspár a vendégközpontúságban hisz, szeretnek minden egyes vendégre gyelmet fordítani és minden vendéget kényeztetni, legyenek azok a naponta – akár többször is – betérő törzsvendégeik, vagy az utcáról bekukucskálók.

A kávéskuckót is egy közösségi térként kívánják üzemeltetni, ahol az emberek összegyűlnek és kapcsolódni tudnak egymáshoz. Felismerték, hogy ehhez szükségük van online jelenlétük, ismertségük, azaz a „rajongótábor” növelésére. Az Internettel először a weboldaluk készítésekor ismerkedtek meg és a Facebook mellett hamar rátaláltak egy igazán interaktív eszközre, az Instagramra, mert fontosnak tartják a vizuális megjelenést, és hogy minél több felületen tudjanak kommunikálni a vendégeikkel, betekintést tudjanak adni kávézójuk mindennapjaiba.

Az Instagram jelenlegi, folyamatos tanulása mellett már most látják a visszacsatolások, kommentek erejét, és a bíztató lájkok azok, amik szintén megerősítik őket abban, hogy jó az, amit csinálnak. A finomságokról, napi ajánlatról készült képekkel és a kávézó nyüzsgéséről és saját munkájukról szóló életképekkel, az insta történeketekkel valóban át tudják adni azt a vendéglátói életérzést és közvetve azokat az értékeket, amit fontosnak tartanak. Hisznek abban, hogy a képekkel kicsit ünnepélyesebbé lehet tenni a mindennapokat. Instagramos postjaikhoz ezért is találtak ki egy nagyon meghatározó hashtaget, ami nem más, mint a #megengedhetoluxus.

A businesstuning.hu oldalon található tippek segítségével Orsiék olyan Instagram profilt és posztokat használnak, melyeket látva a kávézóba betérők szinte ismerősként köszöntik a tulajdonos házaspárt, vagy éppen egy korábbi bejegyzés alapján választanak szendvicset, süteményt.

Az ismertség növelésén kívül hogyan segítette a Rojt és Bojt kávézót a megnövelt online jelenlét?
A Rojt és Bojt rendszeresen indít akciókat, szervez tematikus napokat, vagy kínál menüket. Ezeknek a promóciójára is kitűnő eszköz a közösségi média, ezeken keresztül kedvezmények adhatók, a hirdetésekkel azt a korcsoportot tudjuk megcélozni, azt az ügyfélkört tudjuk elérni, amely az adott akcióhoz a legmegfelelőbb. A közösségi média ma jelenleg az egyik leginnovatívabb része a digitális világnak, nap, mint nap jelennek meg új szolgáltatások és megoldások, aki nem él ezekkel az „kimarad és lemarad”, ahogy mondani szokták.
A UPC-nek a businesstuning.hu-n keresztül megvalósuló digitális edukációval az is a célja, hogy az üzleti siker mellett a vállalkozásokat távlati gondolkodásra késztesse saját cégük jövőjét, lehetőségeit illetően. Ennek érdekében tanácsainkkal, mentorállásunkkal innovatív, infokommunikációs megoldásainkkal segítjük a vállalkozásokat, hogy növeljék esélyeiket a versenyben, és hogy legfőképpen arra koncentrálhassanak, amikben a legjobbak.

Miért fontosak a UPC Magyarország számára a hazai mikro-, kis és középvállalkozások és hogyan segítik ennek a szektornak a fejlődését?
A UPC Magyarország évek óta a hazai mikro-, kis és középvállalkozások elkötelezett támogatója. Már 2015-ben meghirdettük a UPC Business Nagydíjat, amely során mikro-, kis és középvállalkozások mérhették össze tudásukat és kreativitásukat a tízmilliós fődíjért, amit aztán cégük fejlesztésére költhettek. A kkv szektor iránt érzett felelősségünk és elkötelezettségünk az elmúlt évek során tovább erősödött. Ezért indítottuk útjára a businesstuning.hu oldalt, amely elsősorban azt a célt szolgálja, hogy a hazai mikro-, kis és középvállalkozások számára ne csupán infrastruktúraszolgáltató legyünk, hanem megoldásokat adjunk és megtanítsuk őket arra, hogy cégük fejlődése érdekében hogyan tudják a legtöbbet kihozni az internet jelentette lehetőségekből.

Melyek elsősorban ezek a lehetőségek, amikre gondol?
Egy digitális világban a vállalkozás ismertségének, online jelenlétének és népszerűségének a növelése kéz a kézben jár az ügyfelek számának és végül a forgalom, azaz a bevételek növekedésével. Ez hatványozottabban igaz a vendéglátó ipari szektorra. Mindehhez azonban elengedhetetlen a megfelelő és exkluzív online tartalom, amely célzottan a vállalkozás ügyfélkörének szól. A hirdetések elemzése azt a célt szolgálja, hogy az erre a célra költött pénz a legjobb helyre és a leghatékonyabban célba érjen. A UPC-nek fontos, hogy a hazai mikro-, kis és középvállalkozások a digitális világ nyerteséivé váljanak, ezért a businesstuning.hu oldalon ezekre a praktikára tanítjuk meg a vállalkozókat, ötleteket, tippeket adunk, hogy miért és hogyan érdemes az online létbe belevágniuk.

Kapcsolódó tartalmak:

Visszajelzés

Hasznosnak találtad az oldalt?